C 1388 jest uniwersalna
Sprawdza się równie dobrze jako napędowa! Większość ludzi, którzy widzą nazwę CST (Cheng Shin Tyre) uśmiecha się pod nosem a prawda jest taka, że CST robi(ło) opony dla Maxxisa. Duży agresywny bieżnik bardzo dobrze trzyma na wszystkim.
Wrażenia z jazdy
Opona jest przewidywalna i bezproblemowo znosi agresywną jazdę (np. w przechyle). Z wad można wymieniać potężne opory toczenia, hałas jaki generuje oraz ciężar. Jest to typowa opona MTB, która nie bardzo lubi sztuczne utwardzone nawierzchnie.
Podsumowanie
Bardzo miłe zaskoczenie, ogrom przyczepności za śmieszną cenę. Nie podoba mi się to, że CST stosuje nazewnictwo cyfrowe zamiast stworzyć jakąś nazwę własną dla tej opony. Niby nic jednak sprzedawca w sklepie na pytanie o C-1388 mówi żeby spróbować obok w sklepie chemicznym. Praktycznie za każdym razem sprowadza się to do tego, że bez kwiecistego opisu ciężko uzyskać informację o dostępności tej opony.
Z racji na duży i szeroko rozstawiony bieżnik C-1388 wyciera się dosyć szybko kiedy jest oponą napędową. Jazda po asfalcie jej nie służy – to jest prawdziwa opona terenowa.
Kod producenta: TR-CS164
Jakość wykonania
Na twardym
W błocie
Lekkość toczenia
Waga
Współczynnik czadu
Cena
Jeżeli nie chcesz przegapić żadnej aktualizacji strony Endurorider.pl zapisz się do Newslettera
Jeżeli w komentarzu podano prawdziwy adres e-mail to dostaniesz informację kiedy Twoja wypowiedź zostanie opublikowana. Pamiętaj aby sprawdzić folder SPAM.
[…] widać ilość miejsca dla opony 2,35″ przy 2,5 bar https://www.endurorider.pl/cst-c1388/ 2,4″ przy 2,5 barIlość miejsca na górze ramy jest ogromna! Tak samo powinno być na […]
[…] się profilaktyczne grzebanie w garażu gdzie odnalazłem, jako ten złoty pociąg, moje stare https://www.endurorider.pl/cst-c1388/ Swego czasu były to moje ulubione opony, które bardzo dobrze dawały sobie radę w Górach […]